Regulamin sklepu - AUREUS Firma - Sklep motoryzacyjny

Kategorie

Producenci/Marki

Wysyłka



  • ODBIÓR OSOBISTY

Szukaj

Regulamin sklepu

I. Warunki ogólne

1. Sklep internetowy, znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.aureus.auto.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem Internetu.

 

2. Sklep jest prowadzony przez firmę:

Firma Aureus sp. z o.o.                                                                                                    ul. Armii Krajowej 127                                                                                                  41-506 Chorzów

woj. śląskie
NIP: 627-24-66-112
REGON: 278044849

3. Kontakt:

telefon stacjonarny:  +48 32 247 34 62                                                                          telefon komórkowy:   669 273 168         
e-mail: info@aureus.auto.pl


4. Zakup w sklepie internetowym www.aureus.auto.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą funkcji dodania produktu do koszyka oraz następnie poprzez przycisk "Realizuj zamówienie". By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia za pobraniem złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego. W przypadku przedpłat na konto czekamy na moment zaksięgowania płatności na naszym koncie i wtedy dopiero realizowane jest zamówienie.

4. W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, Firma Aureus sp. z o.o. zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.

5. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.aureus.auto.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

6. Firma Aureus sp. z o.o. wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

7. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową oraz stacjonarną - jest możliwości indywidualnego odbioru zakupionego towaru.

III. Dostawa

1. Zakupiony towar dostarczamy za pośrednictwem firmy kurierskiej lub Poczty Polskiej. Można także odebrać towar (tylko za gotówkę) w sklepie stacjonarnym w godzinach pracy.

2. Nie wysyłamy zamówień za granicę Polski.

3. Koszt wysyłki (dostawy) uwzględnia także koszt opakowania i przygotowania towaru do wysyłki

4. W przypadku przesyłek wielkogabarytowych i zamówień w większej ilości wartość ich dostawy może być wyższa niż wyświetlana na stronie. Informacja o tym będzie udzielona telefonicznie lub za pośrednictwem poczty elektronicznej.

5. Dostawa towaru odbywa się w wybrany przez Klienta i określony w zamówieniu sposób.

6. Istnieje także możliwość ubezpieczenia przesyłki zgodnie z cennikiem danego przewoźnika. Opłatę tą pokrywa nabywca, za wyjąkiem paczek pobraniowych firmy kurierskiej (Pocztex, Siódemka), które są zawsze ubezpieczone na koszt Sprzedającego.

IV. Zwroty, gwarancje i reklamacje

1.Klient ma prawo do zwrotu w stanie niezmienionym otrzymanych towarów w terminie do 14 dni od ich wydania, zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. "O ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności (...) ", Dz.U. Nr 22, poz. 271. Zwrot towaru odbywa się na koszt zwracającego - nie przyjmujemy zwrotów za pobraniem. Zgodnie z art.7 pkt.1 w.w. ustawy warunkiem przyjęcia zwrotu jest pisemne oświadczenie dołączone do zwracanych towarów (wysłanie listu poleconego przed upływem 14 dni o rezygnacji z produktu). Ponadto należy dołączyć kopię kopię dokumentu potwierdzającego zakup.

2. Zwrot pieniędzy następuje przelewem na wskazane przez Klienta konto a w przypadku reklamacji po jej uznaniu.

3. Wszystkie oferowane przez nas towary są fabrycznie nowe i objęte gwarancją producenta, dystrybutora lub importera, o ile na ten towar jest udzielana gwarancja.

4. Firma Aureus sp. z o.o. nie ponosi odpowiedzialności za wszelkie szkody wynikające z używania produktów w nietypowych warunkach, wadliwej konserwacji, wykorzystania do celów niezgodnych z przeznaczeniem lub innych niż przewidziane przez producenta, przechowywania w nieodpowiednich warunkach, normalnego zużycia produktów, montażu niezgodnego z zaleceniami oraz przedwczesnego zużycia na skutek niewłaściwego stanu części przylegających do danego produktu.

5. Do paczki z reklamacją należy włożyć list z dokładnym opisem uszkodzenia (np.protokół szkody), danymi zamówienia (numer i data zamówienia, nazwisko, adres, numer telefonu) oraz dołączyć kopię dokumentu potwierdzającego zakup (paragon, faktura VAT, itp.).

6. W przypadku uznania reklamacji nowy lub naprawiony produkt odsyłamy na nasz koszt lub też na życzenie klienta zwracamy równowartość zamówionego produktu. Gdy reklamacja jest bezzasadna koszt wymiany produktu na nowy ponosi Klient.


Koszyk  

Brak produktów

Dostawa 0,00 zł
Suma 0,00 zł

Koszyk Realizuj zamówienie

Nowe produkty

Brak nowych produktów na tą chwilę

Szukaj